"[...] i żyw, kto umarł, bo drugie życie zyskał.I nie dzięki łaskawości tego, którego imię jest nieznanelecz każdy zna jego przydomek.Pani Mroku władzę utraciła, lecz słudzy jej wiernie czekająna powrót prawdziwej Śmierci!"Hymn ułożony przez sługi cienia na cześć Mroku.
Według legendy i podań wielu krukonów, Mroku - niedawno potępiona i wygnana przez Watahę Karmazynowej Nocy - zamierza wrócić na swoje ziemie i odebrać to, co kiedyś do niej należało. Poza całą Deltą i Ziemią istota ta żąda jeszcze dostępu do samego czyśćca, krainy umarłych - strzeżonego przez emerytowaną alphę tej watahy, Darknessa. Wiele wskazuje też na to, że to przez nią wilki ucierpiały, a na magicznym wymiarze - Delcie - nie wiadomo kiedy i skąd, pojawili się ludzie. Wilki po prostu nie mogły się przed nimi obronić. Tam, gdzie pojawili się ludzie zniknęła całkowicie magia.
Z początku dwunogi chciały wytępić stworzenia w niczym niepodobne do nich, jednak widząc ich zdolności, postanowili dać sobie spokój ponieważ... przestraszyli się. Bali się tego, co watahy mogły im zrobić, więc Spatium pozostawili w spokoju i osiedlili się na niezamieszkałej, sąsiedniej wyspie, znacznie bardziej obfitej w pożywienie i kruszce.
Zaraz po nich - na Deltę przybyły inne magiczne stworzenia. Krasnoludy, elfy, oraz zmiennokształtni, którzy zaczęli korzystać z magii tego miejsca, wyczerpując ją.
Co? Ta historia nie zgadza się z tym co pamiętacie? Zdawało się wam, że magiczne stworzenia od zawsze żyły z wami na Delcie, a żadni ludzie nie mieli tutaj dostępu? Macie rację. Z tym, że to była inna historia. Aktualnie żyjemy w świecie równoległym do tamtego. Zostaliśmy na niego zesłani. To już było. Historia lubi się powtarzać.
Pewna wadera – Tytania – wygnana członkini Watahy Karmazynowej Nocy i założycielka Sekty Cieni, chcąc zemścić się na bracie i ojcu, obwiniając ich o swoje nieszczęście i odtrącenie, skorzystała z pomocy swojej pani, Mroku, która kiedyś ją opętała, co przyczyniło się do znacznego wzrostu magii wadery, zmieniła bieg historii wszystkich wilków. Nikt, poza jedną osobą, nie wie, jak to zrobiła.
Pomimo iż wilki nie powinny poczuć zmiany czasu, poczuły. Jedynie one były zdolne zapamiętać cokolwiek ze swojego poprzedniego życia. Tymczasem demon, który opętał niegdyś założycielkę Sekty Cieni, zaczął, dzięki jej wybrykowi, rosnąć w siłę i rozerwał swoje łańcuchy. Zaczął poszukiwać nowego ciała, aż wreszcie na nie natrafił. Pod jaką jednak postacią ukryła się Mroku - tego nikt nie wie. Teraz czeka tylko na odpowiedni moment, aby zaatakować i zemścić się na wszystkich członkach Sekty Cieni i Watahy Karmazynowej Nocy. Jedyną opcją byłoby prawdopodobnie połączenie sił, jednak atmosfera między grupami wilków się zagęszcza. Każdy wilk atakuje innego wilka i nie widać choćby cienia zrozumienia.
Magiczne rasy oraz ludzie zaczęli dzielić swoje tereny na nowej wyspie, dzięki czemu powstało pięć różnych Królestw. Jedno z nich zyskało władzę nad pozostałymi, w tym również nad wyspą Spatium. Królestwo Środkowe, Assyrio jest najpilniej strzeżone i działa na nim największa magia. Na nim ukryty jest drugi portal, który pozwala każdemu wejść na inny wymiar.
Jednym z takich wymiarów jest Ziemia. Często wiele stworzeń nadużywa ten dar i przenosi się na nią, by siać zamęt i chaos pomiędzy zwykłymi ludźmi. Wiele stworzeń bawi się tak i wyżywa. Odkąd mgła, która zasłaniała ludziom widok na magiczne istoty została zniszczona, coraz więcej osób zaczyna wierzyć w istnienie takich stworzeń jak minotaury, antho, czy inne bestie jakby żywcem wyjęte z mitów.
Wilkołaki i istoty zmiennokształtne zostały powołane więc do chronienia ludzi przez radę zarządzającą środkowym Królestwem. Rada wierzy, że w ten sposób, chroniąc ludzi, watahy dojdą wreszcie do jakiegokolwiek porozumienia. [drugi k.o.d do formularza to 1002]
Wilki coraz więcej czasu spędzają z ludźmi, jednak z każdą chwilą ogarnia je coraz większy strach. Strach przed powrotem Mroku i zakłóceniem tego chwiejnego ładu. Wieżą w przepowiednie przywódcy krukonów, który zwiastuje każdemu, że ich dawna pani wróci i przejmie kontrole nad światem. Wiele istot wie, jakie były by konsekwencje powrotu demona.
|Wpisy Fabularne|
Era Mroku cz.I
Era Mroku cz.II
Sekret Dysku
Krąg Ognia
"Wpis Czystkowy"
Game!
Discord and Madness
Mad World (wkrótce!)
Era Mroku cz.I
Era Mroku cz.II
Sekret Dysku
Krąg Ognia
"Wpis Czystkowy"
Game!
Discord and Madness
Mad World (wkrótce!)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz